The Social Network!!!

Hej på er!

Igår kollade jag på The Social Network. Vilken historia alltså!!!
OM du inte sett den så se till att gör det.
Smart kille den där Mark Zuckerberg! Dock kanske inte lika 'street-smart' om man säger så.
Skulle väl kunna sammanfatta filmen med att säga att pengar och framgång är inte allt i livet!
Nej våra sanna vänner må vara få men ack så värdefulla!!!!

Idag har jag jobbat hemifrån vilket är sååå effektivt!!! På allvar då alltså!!
Jag blir så himla fokuserad och strukturerad av tanken på att jag sitter
hemma och bara måste jobba!
Låter kanske helt sjukt men så är det faktiskt!!
Antar att för om jag inte hade varit så fokuserad hade jag väl mest surfat runt
på olika sidor istället ;-D.

Men nu när klockan närmar sig 17-snåret så....OK då har jag
glidit runt på lite sidor...

Har dock hittat några hörlurar till min iPhone som jag förmodligen kommer att
köpa. Har dock lite svårt för att bestämma mig för vilken färg?!
ÄLSKAR ju grönt men gillar så många av de andra oxå.
Börjar fatta att jag inte kommer att köpa dom idag va?!
Här är länken om ni vill kolla.
Prisvärda och snygga från Urbanears!!!

http://www.urbanears.com/product/category-tanto/tanto-mocca

Nåja, dax att hålla helg!!

Ha de gott till nästa gång!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: MEREI

- då får jag väl se till och se den!

2011-01-22 @ 00:53:25
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Kom ini min blogg

Yeay!!!!

FÖRSTA kommentaren =)

Vad roligt att du tittade förbi och lämnade ett litet stamp efter dig.

Tack!!!

2011-01-22 @ 12:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0